Závěrečné práce

Iteraktivní instalace s podmořskými flokujícími zvířaty pro děti

Hlavním cílem této práce je seznámit se s fenoménem flokování zvířat v přírodě a vytvoření interaktivní podvodní simulace pro děti za pomocí Datově orientované…

Využití herního enginu pro vytváření a sdílení poznámek

Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem aplikace pro psaní poznámek, která kombinuje efektivní techniky výuky, gamifikuje proces studia a umožňuje…

Dema pro výuku herního vývoje – herní fyzika

Fyzika je běžným problémem současných her. Pokud byste se však průměrného hráče zeptali na jednoduchou otázku, jak vlastně ta fyzika ve hře funguje, odpověď…

Výuková aplikace ve virtuální realitě s využitím hlasového rozhraní

Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat zeměpisnou výukovou aplikaci ve virtuální realitě s hlasovým ovládáním. Práce prozkoumává vzdělávací aplikace…

Modelování a animace čtyřnožců

Tato práce se věnuje otázce modelování a animace čtyřnožců zejména za účelem výroby assetů do videoher. Poskytuje náhled na teorii a metody používané…
Více

Computer Graphics Group (CGG)


prof. Jiří Žára

  • Realistická syntéza obrazu (real-time rendering, produkční rendering).
  • Analýza vlastností komplexních 3D scén, jejich reprezentace a zobrazování.
  • Simulace a zobrazování přírodních jevů.
  • Virtuální a rozšířená realita.

Human Computer Interaction Center (HCI Center)


prof. Pavel Slavík

  • Multimodální uživatelská rozhraní
    (video, audio, hmat, gesta).
  • Specializovaná uživatelská rozhraní (mobilní aplikace, průmyslové aplikace, inteligentní domácnost, iDTV).
  • Přístupnost (zrakově postižení, vozíčkáři a senioři).

Institut Intermédií (IIM)


 Dr. Roman Berka

  • Mezioborový výzkum v oblasti technologií na pomezí vědy, performance a umění.
  • Spolupráce mezi studenty, umělci a vědci.
  • Virtuální a mixovaná realita, multimédia, interaktivní a distribuované instalace, elektronická a generativní syntéza zvuku a hudby, motion-capture.