Závěrečné práce

Přenos výtvarného stylu na 3D model s využitím Unreal Engine

Tato práce se věnuje stylizaci virtuálních scén na základě předloh pomocí algoritmu StyleBlit, který vytváří jedinečné nefotorealistické umělecké styly…

Společenská hra ve virtuální realitě s využitím prvků arterapie

Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat společenskou hru ve virtuální realitě, která by využívala výtvarnou tvorbu jako hlavní herní mechaniku…

Ověření pravidel pro umisťování popisků

V posledních dekádách se výrazně zvýšila používanost počítačů. To mimo jiné vedlo ke vzniku online mapových služeb. Když porovnáme umístění popisků v…

Univerzální kartotéka

Tato práce se zabývá vytvořením návrhu aplikace univerzální kartotéky. Vychází z poznatků z vývoje a víceletého veřejného nasazení aplikace Matlafous…

Implementace zobracovacího řetězce pomocí GPGPU technik

Tato bakalářská práce implementuje jednoduchý zobrazovací řetězec pomocí technik obecných výpočtů na moderních grafických procesorech. Implementace v…
Více

Computer Graphics Group (CGG)


prof. Jiří Žára

  • Realistická syntéza obrazu (real-time rendering, produkční rendering).
  • Analýza vlastností komplexních 3D scén, jejich reprezentace a zobrazování.
  • Simulace a zobrazování přírodních jevů.
  • Virtuální a rozšířená realita.

Human Computer Interaction Center (HCI Center)


prof. Pavel Slavík

  • Multimodální uživatelská rozhraní
    (video, audio, hmat, gesta).
  • Specializovaná uživatelská rozhraní (mobilní aplikace, průmyslové aplikace, inteligentní domácnost, iDTV).
  • Přístupnost (zrakově postižení, vozíčkáři a senioři).

Institut Intermédií (IIM)


 Dr. Roman Berka

  • Mezioborový výzkum v oblasti technologií na pomezí vědy, performance a umění.
  • Spolupráce mezi studenty, umělci a vědci.
  • Virtuální a mixovaná realita, multimédia, interaktivní a distribuované instalace, elektronická a generativní syntéza zvuku a hudby, motion-capture.