X3DOM - Laskavý průvodce virtuálními světy

Příklady a obrázky z 4. kapitoly - Chci mít originál

Obrázek 4-1:
Skupina těles vzniklá z jediného prototypu
+
Program P-4-1:
Použití prototypu definovaného v programu P-4-2
(soubor nabytek.x3d s prototypem stolku)
Obrázek 4-2:
+
Program P-4-4:
Použití knihovny materiálů definovaných v programu P-4-3
(soubor kovy.x3d s prototypy materiálů)
Obrázek 4-3:
Prototyp lampičky vkládaný s různě nastavenými parametry
+
Program P-4-7:
Trojí použití prototypu lampičky definované v programu P-4-6
(soubor protolampa.x3d s prototypem lampičky)

Na predchozi kapitolu Na hlavni stranku Na dalsi kapitolu
Na předchozí kapitolu Na hlavní stránku Na další kapitolu

(C) Jiří Žára, 2015